Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2012. október 23., kedd

Karácsonyi játék! :)

Mivel rohamosan közeledik e szép ünnep, idejében szeretnék kihirdetni egy játékot! :)
Aki mer, az nyer! A nyereménycsomag tartalmaz: 

  • 1 db Kakaóvajas csodát,
  • 1 db fahéjas fürdőbombát csokiillatú kakaóvajjal,
  • 1 db Shea vajas natúr testápolót (100 ml). :)
Sorsolás: november 30-án!

Kakaóvajas csoda
Fahéjas-csokiillatú fürdőbomba
Shea vajas natúr testápoló krém

Nincs más teendő, mint a következő:
  • Magyarországon élj
  • Légy a blog nyilvános követője
  • Írj egy kommentet ez alá a bejegyzés alá
  • Oszd meg a saját blogodon, vagy Facebook-os adatlapodon a játékot
  • Ha nem vagy követő, nincs saját blogod, de szeretnél játszani, akkor sincs minden veszve, írj egy e-mailt a cherieszappanjai@gmail.com-ra, névvel, "Játszani szeretnék!" jeligével.

21 megjegyzés:

  1. Jó játék! :)) Osztva a FB-on.

    Soós Csilla

    VálaszTörlés
  2. Imádom a natúr szappanokat, kozmetikumokat!
    Remélem szerencsés leszek! :)
    Osztottam is a játékot :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Szuper felajánlás, tetszik!
    Osztva a Fb-on!

    Szabóné Gere Erika

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szuper nyeremények várják a nyertest.:)
    Vámossy Brigitta néven követlek.
    A játékot megosztottam FB-on.
    Köszi a lehetőséget!
    Brigitta

    VálaszTörlés
  5. Szia Klau!

    Nagy sikert aratott a tündéres szappanod, a saját részre vásároltat viszont sajnálom használni, mert annyira szépek..:o)

    De majd ha megnyerem ezeket, én is tesztelek..

    Duplán osztva!
    Üdv, Bianca

    VálaszTörlés
  6. Feliratkoztam a blogra, köszönöm szépen a lehetőséget! :) Az oldalad linkjét kitettem az üzenőfalamra.

    Üdv,
    Oláh Netty

    VálaszTörlés
  7. Feliratkozás megtörtént és megosztottam a játékot!

    Üdv: Izsó Tünde

    VálaszTörlés
  8. Feliratkoztam és osztottam :)

    Üdv: Dobkowski Letícia

    VálaszTörlés
  9. Osztottam, feliratkoztam :)
    Imádom a szappanokat!

    Üdv: Zsigri Irén

    VálaszTörlés
  10. Teljesítve minden!
    Az unokáim örülnének neki karácsonyra!
    Üdv: Izsó Tibor

    VálaszTörlés
  11. Nagyon örülnék, ha nyernék :)
    Osztottam, feliratkoztam, szóval hajrá :D

    Üdv: Dobkowski Patrícia

    VálaszTörlés
  12. Rajta vagyok a blogon! Megosztottam fészen a játékot.

    Üdv;

    Sanyi

    VálaszTörlés
  13. Szia Cherie!

    megosztottam a facebook-on. sok sikert a kampányhoz!

    Üdv, Csoba
    Ildikó

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Megosztottam és várom a sorsolást...:)

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  15. Szia, szeretnék nagyon nyerni:) A Kollégák ajánlották az oldalt, épp ma érkezett meg a csomagunk. Jó lenne ezeket is kipróbálni:)

    Anita

    VálaszTörlés
  16. Szia Klaudia!
    A szappanjaid nagyon jók, szeretem őket!
    Jó lenne ezeket is kipróbálni:.:.:)
    Vali

    VálaszTörlés
  17. Tetszik a játék!
    Az ajándékok pedig szuperek!

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szuper ajándékok - főleg így tél közeledtével :) Kipróbálnám!

    VálaszTörlés
  19. Szia,

    Érdekes ,ízléses az oldal,sokat fogok itt nézelődni,az biztos!

    VálaszTörlés
  20. Ne feledje senki!
    Péntek este eredményhirdetés! :)
    Még lehet jelentkezni a játékra...

    VálaszTörlés