Ha keresgélni akarsz nálam, itt megteheted:

2012. október 8., hétfő

Kecsketejes samponszappan gerániummal

Ahogy elkészítettem a kecsketejes szappant, rögtön a továbbfejlesztésen kezdtem el törni a fejem. Persze csak átvitt értelemben! :) Mivel nagyon-nagyon sok pozitív visszajelzés érkezett a samponszappanjaimról, ezért úgy gondoltam a kecsketejet felhasználom samponba is. Nagyon ki voltam fogyva illóolajokból, ezért geránium került bele. Én személy szerint imádom. Hozzáadott kókusz- és jelentős ricinus olaj tartalma rendkívüli habzást biztosít, a szőlőmagolaj pedig ápolja és hidratálja hajadat! :)
A kecsketej kiváló bőrtápláló, rendkívül gazdag vitaminokban, ásványi anyagokban, a kecsketejben található koenzim kincset ér a bőrünknek. Dús ásványi anyag tartalommal, mélytisztító hatással (ekcémára hajlamos bőrre) különleges kényeztetést nyújt a bőrnek. Hatásosan távolítja el az elhalt hámsejteket, lággyá, bársonyossá varázsolja a bőrt. Ha a bőrünkre ilyen jó hatással van, milyen hatással lesz fejünk ékére?!
Sokak szerint a kecsketej "illatát" elég nehéz elfedni, én ilyesmit nem tapasztaltam, illatosítására 100%-os tisztaságú geránium illóolajat választottam, amely édes, tüzes, rózsára emlékeztető citrusos felhanggal. Az aromaterápia egyik legsokoldalúbban felhasználható illóolaja nem hiányozhat egyetlen házipatikából sem, a levendulához hasonlóan gyulladáscsökkentő hatása van! Illata nyugtató, felemelő, kiegyensúlyozó és széleskörű antimikrobiális hatással bír. Minden bőrtípusra használható, ennek köszönhetően az egyik legelterjedtebb alapanyag. Nem toxikus, nem fototoxikus, nem érzékenyít, ezért biztonságos a használata. Pórusösszehúzó, a pattanásokat kiemelten hatékonyan kezeli, de hatékony még gombás bőrbetegséget esetén is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése